Перейти до основного вмісту

Шкільна математична олімпіада – 2017

Шкільна математична олімпіада – 2017
Шкільна олімпіада з математики, яка проводиться щороку восени,є першим кроком до виявлення обдарованих дітей. Пропоную вашій увазі добірку задач, яка допоможе виявити обдарованих дітей  і підготувати їх до участі в другому етапі олімпіади з математики, а також набуття навиків роботи з тестами, які необхідні при здачі ЗНО.



                                                                      4клас
1.    Яке із чисел запропонованих у відповідях, треба підставити замість «?» для того, щоб виконувалася нерівність
56 + 32 < 32 + ?
           А: 31          Б: 32          В: 33             Г: 56           Д: 57

2.    Сонько кожного дня з’їдає 5 кг трави, а кенгурятко Хвалько – лише 3 кг. Скільки днів потрібно Хвальку, щоби з’їсти стільки трави, скільки з’їдає Сонько за 6 днів?
               А:5         Б:7          В:9             Г:10           Д: 12

3. У ребусі різним буквам відповідають різні цифри, а однаковим – однакові. Чому дорівнює А + В + С + Д + Е          А  В  Е
                                                                                    А  С  Е
                                                                                    А  Д   Е
                                                                                 2  0   1   3
              А:18          Б:19          В:27            Г:28          Д: 29

4.Хитрун та Веселун ліпили снігові кулі. Щогодини Хитрун ліпив 8 снігових куль, а Веселун – на дві менше. Скільки снігових куль вони виліпили разом за три години?
             А:14          Б:30          В:42            Г:4 8          Д: 54

5. Червона Шапочка несла бабусі 14 пиріжків: з м’ясом, грибами, капустою .Пиріжків з капустою – найбільша кількість, причому їх удвічі більше, ніж пиріжків із м’ясом. Пиріжків із м’ясом менше, ніж пиріжків із грибами. Скільки було пиріжків з грибами?
             А:2           Б:1            В:4                Г:5            Д: 3



5 клас


1.У господарстві є 10 качок. П’ять із цих качок несуть щодня по одному яйцю. Інші п’ять несуть 1 яйце через день. Скільки яєць знесуть 10 качок за 10 днів.
А:75            Б: 60              В: 50                  Г: 25                Д: 10   

 2.Скільки існує трицифрових чисел у котрих кожна наступна цифра втричі більша за попередню.
А: 0             Б: 1                В: 2                     Г: 3                 Д: 4

3. Мудрагелик задумав число, відняв від нього 28, помножив різницю на 11, закреслив у добутку останню цифру і отримав 12. Яке число задумав Мудрагелик.
        (* - 28 ) •11= 12?
 А:50            Б: 47              В: 44                    Г: 39               Д: 29

4.    Мудрагелик записав усі числа від 1 до  20 в один ряд і отримав 31-цифрове число 1234567891011121314151617181920. Потім він витирає 24 цифри так. Щоб залишилось найбільше можливе число. Яке число отримає  Мудрагелик? 
А:9671819    Б:9567892   В: 9781920   Г: 9912345  Д: 9818192

5.В Андрійка на 27 цукерок більше, ніж у Михайлик і н 18 більше, ніж у Софійки. На скільки зменшиться кількість цукерок у Андрійка, коли друзі розділять усі цукерки між собою порівну?
А: на 6         Б: на 8       В: на 9         Г: на 12         Д: на 15                  



6 клас


1. Яке з чисел 1,2,5,6,7 не є різницею деяких двох із цих чисел?
А: 1            Б: 2          В: 5           Г: 6             Д: 7

2. Чому дорівнює площа квадрата, периметр якого дорівнює периметру трикутника зі сторонами 4см, 5см та 7см?
А: 10 см2        Б: 12см2         В: 14см2         Г: 16 см2           Д: 18 см2

3.Чому дорівнює сума цифр числа        10 10 – 2013 ?
А: 83           Б: 85          В: 87        Г: 89         Д: 94

4.На вулиці Весняній є 9 будинків, розташованих у ряд. У кожному будинку мешкає принаймні одна людина, а у будь-яких двох сусідніх будинках разом мешкає не більше шести осіб. Яка найбільша кількість людей може мешкати на цій вулиці?
А: 23            Б: 25          В: 27          Г: 29        Д: 31

5. Пароплав вирушив у рейс. Коли він відійшов від берега на відстань 180км. За ним вилетів літак. Швидкість літака в 10 разів більша, ніж швидкість пароплава. На якій відстані від берега літак наздожене пароплав?
А: 240км      Б: 220км      В: 210км     Г: 200км      Д: 180км


7 клас


1. Яке із чисел, запропонованих у відповідях, не є цілим?
А:        Б:          В:         Г:           Д:

2.Кущ має 10 гілок. На кожній гілці є або 5 листків, або 2 листочки і одна квіточка. Яке із запропонованих у відповідях чисел може бути кількістю листочків на кущі?
А: 45            Б: 39           В: 38             Г: 37              Д: 31

3.Олесь додав довжини трьох сторін прямокутника і отримав 44см. Андрійко додав довжини трьох інших сторін цього самого прямокутника і отримав 40см.Чому дорівнює периметр цього прямокутника?
А: 42см         Б: 56см         В: 64см        Г: 84см      Д: 112см

4.З даної таблиці витирають 3 числа так, щоб числа були взяті по одному з кожного рядка і з кожного стовпця. Яку максимальну суму трьох таких чисел можна отримати?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
А: 2           Б: 15           В: 24            Г: 18          Д: 10

5.Ціле додатне число п має два дільники, а число п+1 має три дільники. Скільки дільників має число п+2?
А: 2            б: 3             В: 4             Г: 5               Д:залежить від п



8 КЛАС


1.Периметр рівностороннього трикутника дорівнює периметру трикутника зі сторонами 10см, 6см, 11см. Чому дорівнює сторона рівностороннього трикутника?
             А: 2         Б: 19        В: 9           Г: 27            Д: 17

2.Нехай а,в,с,д,е – п’ять різних натуральних чисел, таких, що а + в = д, с:е = в, е – д = а, яке з чисел а,в,с,д,е є найбільшим?
             А: а            Б: в        В: с            Г: д             Д: е  

3.Для того, щоб отримати 88, треба число 44 піднести до степеня
             А:2           Б:3       В:4            Г:8             Д: 16

4.Перша цифра чотирицифрового числа дорівнює кількості нулів у цьому числі. Друга цифра дорівнює кількості одиниць (цифр 1) у цьому числі. Третя цифра – кількості двійок , четверта – кількості трійок. Скільки існує таких чисел?
            А:0          Б:1      В:2            Г:3            Д: 4

5.Група з 25 осіб складається з лицарів, брехунів і хитрунів. Кожен лицар завжди говорить правду, кожен брехун завжди говорить неправду,  кожен хитрун почергово говорить правду і брехню. Коли кожному із них було поставлено запитання: «Ви лицар?», 17 з них відповіли: « Так». Коли кожного з них потім запитали : «Ви хитрун?», 12 з них відповіли: «Так».  Коли кожного з них втретє запитали : «Ви брехун?», 8 з них відповіли «Так».Скільки лицарів у групі?

             А:4          Б:5      В:9            Г:13            Д: 17

9клас
1.Чому дорівнює цифра одиниць числа 20152 + 20150 +20151 + 20155

                  А: 1           Б: 5           В: 6            Г: 7           Д: 9

2. Чому дорівнює площа квадрата АВСД, якщо  А(1;-1), а С(3;5)?
                  А: 10           Б:16          В:19           Г:20           Д: 40

3.У тата з сином сьогодні день народження. Добуток віку тата та сина дорівнює 2015. Чому дорівнює різниця у їхньому віці?
   А:26років           Б:29років        В:31рік           Г:34роки        Д: 36років

4. У прямокутному трикутнику бісектриса гострого кута ділить протилежну сторону на відрізки завдовжки 1см і 2см. Чому дорівнює довжина бісектриси?
            А:см           Б:см         В:2см           Г:см           Д: см

5.В шерензі стоїть 2014 осіб, кожен з яких або лицар , тобто той, хто завжди говорить правду, або брехун, тобто той, хто завжди обманює. Кожен з них заявив: «Ліворуч від мене більше брехунів, ніж праворуч лицарів». Скільки в шерензі брехунів?

                  А:0           Б:1          В:1007           Г:1008           Д: 2014







10 клас
1. Яке з чисел запропонованих у відповідях, не є ні кубом, ні квадратом натурального числа?
                   А:613           Б: 512         В:411         Г:310         Д:29

2. Для якого з запропонованих у відповідях  п нижченаведене твердження є хибним?
« Якщо п – просте число, то рівно одне з чисел п – 2 і п + 2 є простим»
                   А:11           Б:17        В:19         Г:29        Д:37

3. У 2014 році бабусі ,її дочці і внучці разом виповнилося 100 років. Вік кожної з них є степенем числа 2. У якому році народилась внучка?
        А:1998р         Б:2006р        В:2010р         Г:2012р        Д:2013р

4.Довжина хвоста крокодила дорівнює третині довжини крокодила. Голова крокодила має довжину 93см і дорівнює четвертій частині довжини крокодила без хвоста. Чому дорівнює довжина крокодила?
        А:558см         Б:496см        В:490см         Г:372см        Д:186см

5.Ігор записує цілі числа в клітинки таблиці 3*3 так, щоб сума чисел у будь-якому квадраті розміром 2*2 дорівнювала 10. П’ять чисел він уже записав у таблицю. Чому дорівнюватиме сума решти чотирьох?
1

0

2

4

3

        А:9        Б:10       В:11         Г:12        Д:13

11 клас
1.
           А: 0,01            Б: 0,1        В: 1         Г: 10     Д: 100

2. Чому дорівнює значення виразу а-3в, якщо ав = ?
А:             Б:               В:6                Г:8                Д: -8

3. Скільки цифр має число  5ℓg(2222) + 2ℓg(5555) ?

           А: 2       Б: 4        В:5             Г:7           Д: 10

4. У ящику є дев’ять кульок сірого та жовтого кольору. Ймовірність того, що серед навмання вибраних трьох кульок немає жодної сірої дорівнює ⅔.
Скільки жовтих кульок у ящику?
           А:1       Б:3        В:5             Г:6           Д: 8

5. Михайлик записує цілі числа в клітинку таблиці розміром 3∙3, так, щоб сума чисел у будь-якому квадраті розміром 2∙2 дорівнювала 10. Чотири числа він уже записав у таблицю. Якому числу із запропонованих може дорівнювати сума решти п’яти чисел?

2

1

3

4


           А:9       Б:10        В:12             Г:13          Д:14









 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Графічні Диктанти

Математика вчить мислити і разом з тим вселяє віру в безмежні сили людського розуму. Вона виховує волю, характер. В.О.Сухомлинський. Анотація    Даний збірник містить графічні диктанти для учнів 5-6 класів.    Графічний диктант проводять з метою повторення або закріплення основних понять теми; формування навичок усного обчислення; навичок віднаходження правильної відповіді; корекції розвитку аналізуючого спостереження; розвитку логічної пам’яті; довільної уваги. Графічні диктанти за формою проведення можуть бути фронтальними, груповими або індивідуальними. Автори: Н.О.Лук’янчук,вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, «старший вчитель»; В.М.  Лук’янчук.,вчитель математики, спеціаліст вищої категорії. Рецензенти:Н.В.Марчук, заступник директора з навчально-виховної роботи , спеціаліст вищої категорії, «старший вчитель». Навчально – методичне видання затверджено методичною радою. Протокол №6 від     ...

Відповіді на завдання олімпіади 4кл-11кл

Відповіді на завдання олімпіади  4кл-11кл 4 клас 1. Зліва та справа від знака нерівності стоїть число 32, тому для виконання нерівності справа повинно стояти число , більше ніж 56, тобто 57. 2. За 6 днів Сонько з’їдає 6•5 = 30кг, трави. Отже , Хвальку потрібно 30 :3 = 10 днів для того, щоб з’їсти таку ж саму масу трави, яку з’їв Сонько за 6 днів. 3. Число Е +Е +Е закінчується на 3, тому Е =1. Сума трьох трицифрових чисел, які починаються з однакових цифр, є більшою, ніж 2000, але меншою за 2100, тому А = 6, отже В + С+ Д = 21, а  А + В + С + Д + Е= 6 + 21 +1 = 28. 4.За одну годину Веселун ліпив 8 – 2 = 6 куль. Тому за одну годину разом вони виліплювали 8 + 6 = 14 куль, а за три години вони виліпили 3 • 14 = 42 кулі. 5. Кількість пиріжків з капустою та м’ясом разом повинна ділитись на 3, тому вона може дорівнювати  3,6,9 або 12. Оскільки пиріжків з капустою є найбільше, а з м’ясом найменше, то можливий лише випадок , коли пиріжків з капустою та м’ясом разом...