Перейти до основного вмісту

Математичний КВК

Математичний КВК 
4 клас 

МЕТА: удосконалювати обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі, розвивати логічне мислення, фантазію, виховувати почуття дружби, формувати комунікативну компетентність.
Вступ
Учень.
В нас сьогодні день незвичний.
Веселий він, математичний.
Ігри, конкурси, змагання
На кмітливість та знання.
Жарти, ребуси, лічилки.
Все це разом — КВК.
Щоб перемогу в конкурсі здобути,
Веселим та кмітливим треба бути.
Ворона.
Кар! Кар! Кар!
Я ворона - каркарона не проста.
Я математична від дзьоба до хвоста,
Бо на уроках дехто вчителя не чує,
Та нас ворон все лічить і малює.

Прилетіла я сьогодні не дарма.
Нагороди за майбутні перемоги принесла,
Хто переможе у змаганні,
Той одержить медалі шоколадні

- Отже, розпочинаємо наш каркус!
Ні, коркус! Ще не так. О! Конкурс!
(Звучить марш, виходять команди).

І конкурс. ПРИВІТАННЯ КОМАНД
1-а команда.
Капітан. Наша команда називається «ВІК».
Наш девіз. Хто веселий і кмітливий — той всі труднощі поборе.
Привітання.
1 учень.
1, 2, 3, 4, 5 — ми вас хочем привітать
Та про зайця розказать.
2 учень.
Зайчик наш лічить не вчився.
Між трьох сосен заблудився.
3 учень.
Той, хто математики не знає,
Часто у житті «блукає».
4 учень.
Марно ви часу не гайте. Математику вивчайте!

Пісня «УЧАТЬ В ШКОЛІ»
Як задачу розв'язати, 
Віднімать і додавати,
Учать в школі / Зр.

Один одного любити,
Помагати і дружити,
Учать в школі / Зр.

Як накреслити квадрат,
І рівняння розв'язать,
Учать в школі / Зр.

Математику любити,
Винахідливими бути,
Учать в школі / Зр.

2-а команда.
Капітан. Наша команда називається «ІКС».
Наш девіз. Ініціатива, кмітливість та сміливість — шлях до перемоги. Привітання.
Ми суперників вітаєм.
Чи здолаєм вас — не знаєм.
Будем чесно ми змагатись,
Щоб перемагати й не здаватись.
Пісня «ЩО НАЙБІЛЬШЕ...»
Що найбільше / Зр.
Полюбляють наші хлоп'ята? / 2 р.
Додавати й віднімати,
Всі задачі розв'язати
Полюбляють наші хлоп'ята /2 р.

Що найбільше / Зр.
Полюбляють наші дівчата? /2 р.
Множить числа і ділити
Веселитись і дружити
Полюбляють наші дівчата /2 р.

Що найбільше / Зр.
Полюбляє наша команда?
У змаганнях участь брати,
В боротьбі перемагати
Полюбляє наша команда /2 р.

ІІ конкурс Розминка
Вчитель. Кожній команді було задано додому розв'яза¬ти п'ять задач на кмітливість і винахідливість. Зараз ми почуємо, як ви справилися із завданням.
Команда «ВІК».
Задача 1. На столі стояло 3 склянки з полуницями. Сашко з'їв одну склянку полуниць. Скільки склянок залишилось? (Три. Сашко склянок не їв) Задача 2. Коли півень стоїть на одній нозі, то важить
кг. Скільки буде важити півень, коли стане на дві ноги? (Стільки ж)
Задача 3. Коли чорній кішці найлегше пробратися в хату? (Коли відчинені двері)
Задача 4. Що важче: 100 кг заліза, чи один центнер сіна? (Важать однаково)
Задача 5. Троє коней пробігли 12 км. Скільки кілометрів пробіг один кінь? (Кожен кінь пробіг 12 км)
Команда «ІКС».
Задача 1. Щоб зварити 1 кг м'яса, потрібна 1 година. За який час звариться 2 кг м'яса? (Також за одну годину)
Задача 2. Чотири хлопчики вирушили з міста в село, а назустріч їм — троє дівчаток. Скільки всього дітей ішло з міста в село? (Четверо)
Задача 3. На одній вербі росли 23 груші, а на другій — 27. Скільки всього груш зірвали діти з двох дерев разом? (Жодної)
Задача 4. Одна сторона квадрата 6 см, а друга — на 2 см довша. Знайти другу сторону квадрата. (Вона 6 см)
Задача 5. В якому місяці люди найменше їдять хліба? (В лютому)
ІІІ конкурс. ГРА-ЕСТАФЕТА
(Діти розв 'язують по черзі приклади. Перемагає команда, яка перша виконає завдання).
«ВІК» «ІКС»
128:32 126:42
844:4 633:3
235+98 117+37
346:10 253:10
112х7
5 від 1 кг 1
13х6 2 від 1т
49:6 3грн50к:5к
1ц:2 57:8
2грн80к:7к 1год:2

ІV конкурс ТИ - МЕНІ, Я – ТОБІ
(команди підготували загадки, в яких є числа)
1. Всім перехожим я моргаю,
Щоб пильно глянули на мене.
Очей же я аж троє маю —
Червоне, жовте і зелене. (Світлофор)
2.Два скельця, три дужки — па ніс і за вушка. ( Окуляри)
3.Як був малим — у чотири дудки грав.
А став рости — став віз вести. (Віл)
4.Хто трьома зубами сіно їсть? (Вила)
5.Батько тисячі синів має, кожному мисочку справляє! (Дуб і жолуді)
6.На одній нозі танцюю, хлопців і дівчат чарую. (Дзига)
7.Сам чорний, та не ворон,
Є роги, та не бик,
Шість ніг без копит. (Жук-рогач)
8.Де йшла сотня косарів — вийшло п'ять богатирів.
Косять, в'яжуть заодно і молотять на зерно. (Комбайн)
9.Без душі, без тіла за сто миль залетіло. (Лист)
10.Тисяча тисяч бондарів роблять хати без дворів. ( Мурахи)
11. Два кінця, два кільця, а посередині цвях. (Ножиці)
12.Під одним бриликом чотири панночки стоять. (Ніжки стола)
13.Сімсот воріт, та один вхід. (Невід)
14.Все життя один одного обганяють, а випередити не можуть. (Ноги)
15.Два брати через дорогу живуть і ніколи в гості один до одного не ходять. (Очі)
16.Живугь п'ять братів, один одного менше. (Пальці)
17.Чотири вушка і два черевця. (Подушка)
18.Бігло два пси, позадирали носи. (Полоззя на санчатах)
19.Двічі родився, у школі не вчився, а години знає. (Півень)
20.У двох матерів по п'ятеро синів. (Руки і пальці)
21.П'ять комірчин, а одні двері. (Рукавиця)

V конкурс. ХВИЛИНКА ПОЕЗІЇ
Команда «ВІК».
«Цифровий парад»
1 учень
Ось один, чи одиниця,
Що тонка її пряма, як шпиця.
2 учень.
Перед вами цифра 2.
В неї кругла голова.
Довгий хвіст, зігнута шийка.
Отака, як бачиш, двійка.
3 учень.
Цифра третя із значків
Складена із двох гачків
4учень.
Ось чотири жартівливо
Випинає лікоть вліво.
5 учень.
Потім вийшла погулять
На папері цифра п'ять.
Руку вправо простягнула,
Ніжку бубликом зігнула.
6 учень.
Цифра шість, немов замок.
Знизу круг, вгорі — гачок.
7 учень.
Цифра сім, як кочерга.
В неї, бач, одна нога.
8 учень.
Цифра вісім — два кільця,
Без початку, без кінця.
9 учень.
Цифра дев'ять, чи дев'ятка —
Наче в цирку акробатка,
Сторчака перевернеться,
Зразу шісткой обернеться.

Капітан команди «ВІК».
Перед вами рівно в ряд
Цифровий пройшов парад.
Треба добре цифри знати.
Гарно в зошит їх писати.

Команда «ІКС».
Казка про нуль
(Сценка)
Автор.
Ось круглий нуль, або нічого.
Послухай казочку про нього.
Веселий нуль прошепотів
Сусідці-одиниці:
Нуль.
- З тобою поруч я б хотів
Постояти, сестрице!
Автор. Та одиниця каже:
Одиниця.
- Ні, ти — нуль, число нікчемне.
Не стій зі мною, бо мені
Це зовсім неприємно.
Автор. А нуль на це:
Нуль.
- Я знаю сам, що в світі значу мало,
Та якби поруч стати нам,
Десятка б з тебе стала!
Поглянь на себе: ти ж у нас
Мала та худорлява.
Та станеш більша в десять раз,
Коли я стану справа.
Нехай не кажуть, що нулі
Такі нікчемні та малі.
VI конкурс. ВІДГАДАЙ РЕБУС
1-а команда.                                                        2-а команда.
40 ' чка — сорочка                                            с 3 ж — стриж
7 ' я — сім'я                                                        3 зуб — тризуб
ві 3 ла — вітрила                                              
40 а — сорока 
ро 7" а — роса                                                   р1а — родина
100 лиця — столиця                                          пі 2 л — підвал
VIII конкурс. ГЕОМЕТРИЧНИЙ
Визначити
1-а команда — площу                    2-а команда — периметр


IX конкурс. ФАНТАЗІЯ
За допомогою цифр намалювати тварину, птаха чи людину.
Вчитель. От і закінчилася наша гра. Капітани, полічіть нагороди своїх команд.
А тепер пропоную заспівати пісню дружби.
(Мелодія «Голубий вагон»).
Швидко все проходить і минається.
Як один день, промайнув урок
Тільки дружба наша не кінчається.
Хай вона триває цілий вік.
Приспів:
Конкурси, конкурси
Ми пройшли впевнено,
Бо математику учимо щодня.
Приклади, приклади
До задач додамо.
Через них одержимо
Ми міцні знання.

Якщо і образили когось тепер,
Ви пробачте, не тримайте зла.
Перемоги в конкурсах — не головне.
Аби дружба й злагода була.
Приспів.
Конкурси, конкурси
Ми пройшли впевнено,
Бо математику учимо щодня.
Приклади, приклади
До задач додамо.
Через них одержимо
Ми міцні знання.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Графічні Диктанти

Математика вчить мислити і разом з тим вселяє віру в безмежні сили людського розуму. Вона виховує волю, характер. В.О.Сухомлинський. Анотація    Даний збірник містить графічні диктанти для учнів 5-6 класів.    Графічний диктант проводять з метою повторення або закріплення основних понять теми; формування навичок усного обчислення; навичок віднаходження правильної відповіді; корекції розвитку аналізуючого спостереження; розвитку логічної пам’яті; довільної уваги. Графічні диктанти за формою проведення можуть бути фронтальними, груповими або індивідуальними. Автори: Н.О.Лук’янчук,вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, «старший вчитель»; В.М.  Лук’янчук.,вчитель математики, спеціаліст вищої категорії. Рецензенти:Н.В.Марчук, заступник директора з навчально-виховної роботи , спеціаліст вищої категорії, «старший вчитель». Навчально – методичне видання затверджено методичною радою. Протокол №6 від     ...

Шкільна математична олімпіада – 2017

Шкільна математична олімпіада – 2017 Шкільна олімпіада з математики, яка проводиться щороку восени,є першим кроком до виявлення обдарованих дітей. Пропоную вашій увазі добірку задач, яка допоможе виявити обдарованих дітей  і підготувати їх до участі в другому етапі олімпіади з математики, а також набуття навиків роботи з тестами, які необхідні при здачі ЗНО.                                                                        4клас 1.     Яке із чисел запропонованих у відповідях, треба підставити замість «?» для того, щоб виконувалася нерівність 56 + 32 < 32 + ?            А: 31          Б: 32          В: 33    ...

Відповіді на завдання олімпіади 4кл-11кл

Відповіді на завдання олімпіади  4кл-11кл 4 клас 1. Зліва та справа від знака нерівності стоїть число 32, тому для виконання нерівності справа повинно стояти число , більше ніж 56, тобто 57. 2. За 6 днів Сонько з’їдає 6•5 = 30кг, трави. Отже , Хвальку потрібно 30 :3 = 10 днів для того, щоб з’їсти таку ж саму масу трави, яку з’їв Сонько за 6 днів. 3. Число Е +Е +Е закінчується на 3, тому Е =1. Сума трьох трицифрових чисел, які починаються з однакових цифр, є більшою, ніж 2000, але меншою за 2100, тому А = 6, отже В + С+ Д = 21, а  А + В + С + Д + Е= 6 + 21 +1 = 28. 4.За одну годину Веселун ліпив 8 – 2 = 6 куль. Тому за одну годину разом вони виліплювали 8 + 6 = 14 куль, а за три години вони виліпили 3 • 14 = 42 кулі. 5. Кількість пиріжків з капустою та м’ясом разом повинна ділитись на 3, тому вона може дорівнювати  3,6,9 або 12. Оскільки пиріжків з капустою є найбільше, а з м’ясом найменше, то можливий лише випадок , коли пиріжків з капустою та м’ясом разом...